fbpx

תמונות לחדר שינה המתוות אווירה רומנטית בחדר היקר לכם מכל

אספקת תמונות לחדר שינה היא פעולה נדרשת עבור כל ילד ומבוגר. תמונות בחדר הן ללא ספק אביזר נדרש, ובאיזה בית לא תמצאו תמונות מזכרת מחו”ל, ציורי אומן או יצירות שנקנו במוזיאונים? כנראה שכמעט בכל בית שתבקרו בו. לכן, אל תישארו מאחור, הקדימו את חבריכם: קנו תמונות מקוריות מאומן מנוסה, אשר ביצע אותן במו ידיו!

תמונות לחדר שינה – כך תבחרו אותן ביעילות

בראש ובראשונה עליכם לדעת מהו ממד החדר. אם בטרם תכננתם את חדר השינה, משום שהבית חדש, זה הזמן הכי טוב לבחור תמונות. מדוע? משום שבין כה וכה אתם נמצאים בשלב התכנון האדריכלי, בשעה שאתם מודדים את החדר, קובעים איזה גודל נדרש יהיה למיטה, ומה יהיה גודל החלון. כאשר אתם בשלב הזה בדיוק, הקדישו חלק מהתכנון גם לתמונות. אתם תיווכחו בעצמכם כי ללא תמונות החדר ייראה עקר וריק, גם אם הרביתם ברכיבי תאורה ואחסון ברמת בוטיק. אם חדר השינה שלכם כבר עומד על תילו, המשימה תהיה לא פחות קלה. פשוט זהו את המרחבים הפנויים בכל קיר ומדדו אותם. לאחר שעשיתם זאת, תוכלו לגשת לחנות תמונות לחדר שינה, ולמצוא תמונות העשויות להתאים לממדים.

בחירת התמונות מקרב אלה שמתאימות לממדי החדר

כאשר אתם בחנות, ומולכם תמונות לחדר שינה המתאימות לממדים, עליכם לשאול את עצמכם 2 שאלות נוספות לפני שאתם בוחרים:

  1. “האם אני אוהב את התמונה שאני רואה”?
  2. “האם התמונה תשתלב נכון במרחב החדר”?

השאלה הראשונה באה לברר האם אתה אוהב את התמונה ומעריך את שרואות עינייך. בלי זה, כמובן שאין טעם בתמונה. השאלה השנייה באה לשאול האם, למרות אהבתי לתמונה, ייושם כאן שילוב טוב בבית? האם, למשל, העובדה שהתמונה מבריקה והקיר סופג קרינת שמש לא תפגע בצפייה בתמונה? האם העובדה שהקיר קודר וכהה מאד לא מעיבה על רצוני לבחור בתמונה קודרת? לכן, לא יזיק לבדוק את מצב התאורה על כל קיר לפני שניגשים לחנות תמונות לחדר שינה.

תמונות לחדר שינה משביחות את עיצוב החדר וגורמות לו להיראות כמו חדר בארמון. נסו ותיווכחו!