fbpx

תמונות לחדרי ילדים – תנו לילדים שלכם לחגוג עם הדמויות האהובות עליהם

תמונות הנתלות בחדרי ילדים משרות אווירה כייפית ומשחררת בקרבם. ילדים אוהבים ריגושים, ורוויים בחוויות מרגשות. הם עוד לא חיים את חיי המעשה, וחשופים יותר לחיי היצירה. במסגרתם הם נחשפים לסרטונים מצוירים, בעלי חיים, דמויות SUPERHEROES (גיבורי על), ועוד. הידעתם כי צייר מקצועי מצייר את עולמם של הילדים שלכם? הידעתם כי כשתלכו לחנות שלו או תבקרו אותו בגלריות שהוא מכין, הילדים שלכם יזהו טוב מכם את התמונות שהם רוצים, על סמך עולמם-הם? לכן, אם אתם מתלבטים אלו תמונות לחדרי ילדים לשים בחדר, בקרו בגלריית ציור ותמונות, במחלקה של תמונות לחדרי ילדים. שם, לבטח תמצאו את שחיפשתם. לפני שתבואו, הרשו לנו לכבד אתכם במספר טיפים שיסייעו לכם לבחור מה שצריך.

תכננו באלו קירות ייתלו התמונות

לא כדאי להסתמך על תליית תמונות בכל קיר. ייתכן כי בחלק מהקירות תרצו לשים ארון, פסנתר או מזווה, וייתכן כי הקיר יידרש לצרכים אחרים, כמו למשל הטמעת פינת יצירה לילד, או אפילו הצבת שולחן ומחשב. לכן, בשעה שאתם מתכננים מה לשים בחדר הילדים, אל תשכחו להקדיש מקום לתמונות, ולמספר אותן בהתאם לממדים הפנויים בחללי הקירות. תמונות לחדרי ילדים עשויות להיות החוויה הכי מעשירה להם, ולכן כפי שלקחתם בחשבון את תכולת הציוד הסטנדרטית לחדר, קחו בחשבו את צדדיו האומנותיים והיצירתיים, העשויים לספק השראה עתידית לילדים עצמם.

רשמו רשמים נוספים אודות הקירות

קיר שחשוך מאד לשמש – תסמנו. קיר חשוך – תסמנו. קיר שעושה צל – תסמנו. עם הפרטים הללו חשוב להגיע לחנות המספקת תמונות לחדרי ילדים, משום שאז לא רק שיהיה לכם ידע על ממדי התמונה, אלא גם על האופן בו היא תיקלט כאשר היא תיתלה על כל קיר. תליית תמונה מבריקה על קיר חשוף לשמש, למשל, זה לא רעיון טוב, וגם לא תליית תמונה שחורה או כהה על קיר מוצל. בחנות, אתם תדעו מיד איזו תמונה מתאימה לאיזה קיר, אם את עיקר העבודה תעשו לפני כן, כאשר תחקרו את הנעשה בחדר הילדים כפי שלמדתם כאן. תמונות לחדר ילדים שייבחרו על פי הנעשה בהם יהיו תמונות בלתי נשכחות שיסבו הנאה רבה לילדיכם וטפיכם.