fbpx

תמונות גדולות לבית בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה

בכל בית לקוח, תמונות גדולות משרות שמחה וגיל, אבל לבחירה שלהן יש דרך מאד פשוטה ואקסיומטית אשר מובילה לתוצאות פלא. בדרך זו, אתם תלמדו כיצד לבחור את התמונות שלכם כך שיתאימו לנעשה במרחב ה הביתי שלכם. התמונות יספקו כל מה שנדרש כדי להשביח את רמת העיצוב בבית ולספק עניין רב לאורחים המבקרים בו.

מדוע לבחור תמונות לבית?

תמונות, ובפרט תמונות גדולות לבית, הן כלי העבודה הכי קל שלכם לעצב את מקום מגוריכם. עיצוב באמצעות שינוי הצבע מלבן לצבע אחר, או באמצעות הדבקת טפטים הוא עיצוב המסתמך על עבודה קשה מאד. במקרה הראשון אתם נדרשים לצבוע ולספוג את תוצאות המהלך (לעזוב את החדר למשלך מספר ימים עד הייבוש), ובמקרה השני אתם נדרשים לעבודה מאד מקצועית ומדויקת, וגם זה לא לפני שליטשתם ותיקנתם את הקיר שלכם, סתמתם חורים וצבעתם מחדש. רק במקרה של בחירת תמונות גדולות לבית אתם יכולים, במינימום מאמץ, לספק לעצמכם קיר מעוצב.

מדדו את חללי הקירות הנדרשים לתליית תמונות

מדידת הקיר נעשית באמצעות סרט מדידה, עמו תוכלו לדעת מה האורך ומה הרוחב של כל קיר לו נדרשות תמונות גדולות לבית. לאחר שעשיתם זאת, שרטטו את תוצאת המדידה על נייר מדידה וחלקו את הקיר לסגמנטים לא שווים, עליהם יוטמעו התמונות. כשאתם עושים זאת, אפיינו כל סגמנט בתנאי התאורה שלו. האם הוא מושפע רבות מהתאורה הטבעית, או לא, האם הוא מושפע רבו מהתאורה המלאכותית או לא. אם שטח מסוים באותו קיר מאד מואר, אל תטמיעו בו תמונה מבריקה, ואם שטח מסוים מאד כהה, אל תטמיעו בו תמונת מט כהה.

בחירת התמונות לא יכולה להיות יותר קלה

כאשר יש לכם את הנתונים על הקירות וגם על החלקים בהם אתם רוצים תמונות, בחירתן תהיה קלה מאד. למשל במרחב בו אתם יודעים שנדרשת תמונה באורל ורוחב מסוימים, והוא כהה, תוכלו למצוא מיד תמונות מבריקות שיתאימו להשלמת החלל. בתחום כמו תמונות גדולות לבית ישנן לא מעט התלבטויות לגבי זהותה של התמונה, כי עלולות להיות כמה מאותו סוג וגודל שיתאימו. במקרה כזה מומלץ להתייעץ עם הצייר, שיסייע בבחירת התמונה.