fbpx

ציור שמן על קנבס בהתאמה אישית לכל חדר בבית

אחת התמונות הכי אטרקטיביות בשוק המיצגים הביתיים היא ציור שמן על קנבס. קנבס הוא לוח ציור עבה ומעוצב, במקור בצבע לבן. בשונה מנייר חלק, הקנבס הוא מחוספס, והחספוס מעניק VIVID לתמונה שלכם, כלומר גורם לה להיראות יותר חיה ומציאותית. לכן, כשאנשים בוחרים עיבודים לתמונות שלהם הם יעדיפו ציור שמן על קנבס במקרים רבים. נשאלת השאלה, כיצד בוחרים ציור שמן על קנבס שייראה אטרקטיבי וישלים את עיצוב חדרי הבית שלכם?

בראש ובראשונה, מדדו את ממדי הקיר

ממדיו של הקיר לו נחוצות התמונות מאד חשובים, ולא בשביל שתבחרו תמונה אחת שתכסה אותו, אלא בשביל שתדעו גם מה תהיה הפרצלציה בקיר, כלומר כיצד תחלקו אותו? לדוגמה, קיר שגובהו 350 ס”מ, ורוחבו 500 ס”מ נהנה משטח של 15+ מ”ר. על השטח הזה ניתן להטמיע 2 תמונות ענק במחצית הממדים, או הרבה תמונות קטנות, או מעט תמונות בממדים בינוניים. לכן, חשוב לא רק למדוד, אלא גם לבצע במדידה שלכם חלוקה פנימית של הקיר בה תקבעו איזה גודל-תמונה לשים בכל אחד מהחלקים המחולקים.

שנית, אפיינו את הקיר שלכם מבחינת מבנה ותנאים

אם הקיר לבן, איזה מן סוג של לבן זה? אופווייט? לבן שלג? לבן-בז’? אם הקיר נמצא ליד חלון, מהי ההשפעה של הנשקף מאותו חלון? קרינת שמש ישירה? קרינת שמש חלקית? הסתרת השמש מהקיר והפיכתו לחשוך? רשמו גם את הרשמים הללו כדי שתוכלו לבחור גם תמונה יפה וגם תמונה שהעיבוד שלה יתאים לנעשה בקיר.

גשו לבחירת ציור שמן על קנבס

בבחירת ציור שמן על קנבס, המסע יהיה הרבה יותר קל מבדרך כלל. מדוע? כי התכוננתם אליו, ומדדתם את כל מה שצריך בקיר: בהירות, כהות, מידות וחלוקה. כשאלו הנתונים, בחירת ציור שמן על קנבס תהיה ממש כמו פאזל, והכל יבוא בקלות. ברם, ואת זה חשוב לומר: ייתכן כי יהיו תמונות שתתלבטו מי מהן לבחור לאותו חלק של הקיר. בשעת התלבטות זו, כן כדאי יהיה להתייעץ עם הצייר. ייתכן כי יש לו מידע שלכם אין, אשר יסייע לכם לגבש את הבחירה הנכונה יותר.