fbpx

הדפס על קנבס להעשרת מראה החדרים בבית

אם אתם מעוניינים בדרך מקורית לעבות את עיצוב הבית שלכם, ולא מעוניינים בתמונות חד משמעיות, ניתן לבחור הדפס על קנבס. הדפס על קנבס הוא מיצג אומנות גראפי המוטבע על לוח קנבס. לוח הקנבס משמש, במקרה כזה, לא רק כמיצג אומנותי, אלא גם כקטליזטור לשינוי תוואי הצבע בקיר, מבלי שמשחתם את הקיר פעם אחת ברולר או מכחול. במילים אחרות, מבלי לצבוע אף קיר אתם משנים את הגוון שלו באמצעות תליית הדפס על קנבס ישירות על הקיר. רוצים לדעת כיצד בוחרים הדפס על קנבס הכי נכון שרק אפשר?

בראש ובראשונה מדדו את חלל הקיר לו דרוש ההדפס

המדידה מסתכמת בבדיקת ממד האורך וממד הרוחב. לאחר שתעשו זאת, תצטרכו לגבש אסטרטגיה: האם תלתות על כל הקיר הדפס על קנבס, לחלק את הקיר, או לא לתלות על כל הקיר, תוך השארת מרווחים של לבן, בהם לא תלוי אף הדפס על קנבס. למשקיעים מבניכם מומלץ לחלק את הקיר למרחבים סדורים ולהחליט אלו הדפסים לשים בכל אחד מהם, אם בכלל (כלומר חלק מהמרחבים שחילקתם כנראה תבחרו להשאיר ריקים).

שנית, חשבו על אלמנט העיבוד העתידה של התמונה

כעת עליכם לחשוב מה יהיה העיבוד של התמונה שתתגבש על אותו קיר. הדפס על קנבס יכול להיות בהיר מאד ומבריק מאד, כהה מאד ובעל גוון מט, ויש עוד המון סוגי עיבודים. לכן, במקום לבחור עיבוד עכשיו, מומלץ לבחון מה יש בקיר שלכם מבחינת עיבוד: השפעה רבה של השמש, חוסר השפעה שלה, השפעה רבה של מנורות הבית, או חוסר השפעה של המנורות, תוך הותרת הקיר חשוך וקודר. עם הנתונים הללו אתם תדעו בדיוק איזה הדפס על קנבס לשים על איזה קיר. אם הקיר משתנה מבחינת העיבוד (למשל צד ימין מואר וצד שמאל לא מואר), רשמו זאת ברשמים שלכם.

בחירה מעשית של הדפס על קנבס

הדפס על קנבס מומלץ לבחור מול הצייר. הוא יוכל לסייע לכם לבחור, מתוך המכלול שעומד מולכם, את התמונות המתאימות ביותר לבית שלכם. כך, גם תזכו בתמונות המתאימות מבחינה פרקטית לבית, אבל גם בתמונות מעוצבות שיעלו את רמתו הדקורטיבית בכל מרחב.